Via uw persoonlijke pagina Mijn Beuningen ziet u welke aanvragen of meldingen u bij de gemeente deed. We noemen dat uw zaken. Via deze pagina blijft u op de hoogte van de voortgang van uw zaak en kunt u ook eerdere zaken bekijken.

U logt in op Mijn Beuningen met uw DigiD. U vindt daar:

  • De voortgang van uw zaken. U ziet onder andere of uw aanvraag of melding compleet is en of de gemeente de zaak in behandeling nam. Ook krijgt u een e-mail als er nieuwe informatie staat in uw Mijn Beuningen, bijvoorbeeld een toetsing of het verzoek om extra informatie aan te leveren.
  • Uw vragen of opmerkingen. Via Mijn Beuningen kunt u ook een vraag stellen over uw aanvraag of melding of een opmerking maken. Deze gaan meteen naar de medewerker die uw zaak behandelt.
  • De besluiten op uw aanvraag of melding.

Welke aanvragen en meldingen volgt u in Mijn Beuningen?

U kunt (nog) niet alle aanvragen en meldingen volgen via Mijn Beuningen. Wij werken er aan om in de toekomst alle aanvragen en meldingen die u bij ons doet aan te bieden op uw pagina. Op onze website ziet u bij een nieuwe melding of aanvraag of deze al te volgen is via Mijn Beuningen.