Serviceafspraken

U wilt snel en goed geholpen worden. En u wilt kunnen rekenen op betrouwbare en foutloze producten en diensten. We doen er alles aan om dit voor elkaar te krijgen. Wij zijn er tenslotte voor u.

Om u te laten zien wat u van ons mag verwachten maken we graag afspraken met u. Het liefst in de vorm van concrete beloften over de kwaliteit van onze producten en diensten. We noemen deze beloften ook wel serviceafspraken. Hier vindt u al deze afspraken terug. Zo weet u precies waar u aan toe bent als u ons nodig heeft. Natuurlijk blijven wij onze service steeds verder verbeteren.

Uw reactie

Wij horen graag van u hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Laat het ons ook weten als wij onze serviceafspraken niet nakomen. U krijgt van ons dan een passende reactie en we proberen het eventuele probleem snel te verhelpen. U kunt uw reactie geven aan de balie, via de telefoon of mailen naar gemeente@beuningen.nl. Meld hierbij dat het gaat over de serviceafspraken.

Serviceafspraken

Balie

  • Wij werken op afspraak. Een afspraak maakt u via deze website, via telefoonnummer 14 024 of aan de receptie.
  • Als u een afspraak heeft, wacht u maximaal 5 minuten. In piekperiodes kan de wachttijd oplopen

Telefoon

  • U krijgt, tijdens de telefonische openingstijden, binnen 25 seconden iemand aan de telefoon.
  • Uw telefonische vraag beantwoorden wij direct. Is dat niet mogelijk? Dan verbinden wij u maximaal twee keer door.
  • Is de persoon die u zoekt niet bereikbaar? Dan belt deze medewerker of een directe collega u binnen twee werkdagen terug

Brieven

  • U krijgt binnen drie werkdagen een ontvangstbevestiging.
  • U krijgt binnen vier weken een antwoord op uw brief. Is dat niet mogelijk? Dan laten wij u altijd de behandeltermijn weten.
  • Bij onverwachte vertraging ontvangt u een bericht met de reden daarvan en de termijn die wel haalbaar is. 

Website

  • U kunt 24 uur per dag, 7 dagen per week terecht op www.beuningen.nl. Hier kunt u zaken met ons doen in het Digitaal loket en informatie vinden over de gemeente.
  • Kan de afhandeling niet digitaal? Dan leest u op de website wat u voor producten en diensten mee moet nemen, wat de procedure is, hoelang het duurt en wat het kost.
  • Er komen steeds meer producten digitaal beschikbaar. 

Omgang

  • Wij helpen u professioneel en gedragen ons passend en representatief.
  • U krijgt van ons de aandacht die een goede behandeling van uw vraag vereist.
  • Wij verwachten van u ook een correcte opstelling. Als dit niet het geval is spreken wij u daarop aan. Incidenten melden wij altijd aan de politie. 

Informatie, privacy en veiligheid

  • Zowel mondelinge, schriftelijke als digitale informatie is helder en duidelijk.
  • Vindt u bepaalde informatie niet duidelijk? Wijs ons er dan op en wij passen de informatie aan.
  • Wij gaan zorgvuldig met uw gegevens om.
  • U hoeft uw persoonlijke gegevens maar één keer aan ons door te geven.
  • Wij willen de veiligheid in het gemeentehuis voor u als klant en voor onze medewerkers garanderen. Agressie tolereren wij niet. Wij melden dit altijd bij de politie.