Administratief medewerker belastingen

De gemeenten Berg en Dal, Beuningen, Druten, Heumen en Wijchen werken samen op het terrein van belastingen/WOZ. Vanuit de centrumgemeente Beuningen worden voor deze vijf gemeenten alle belastingzaken door Munitax verzorgd. 
Gemeente Beuningen kenmerkt zich door collega’s die dienstverlenend en betrokken zijn, er heerst een prettige werksfeer. Er is ruimte voor vernieuwing en (persoonlijke) ontwikkeling. 
Klinkt goed? Momenteel hebben wij een vacature binnen Munitax. Ben jij de teamplayer die we zoeken?

Administratief medewerker belastingen

24 uur per week

Jij doet ‘t gewoon

Als administratief medewerker Belastingen draag je samen met je collega’s zorg voor de volledigheid en juistheid van de gegevens binnen onze belastingadministratie. Je houdt administraties en registraties bij voor WOZ, Heffen en Invordering.

Je muteert grondslagen, subjecten en belastbare feiten voor het opleggen van belastingaanslagen. Je controleert de juistheid van objectgegevens voor de taxateur, verzamelt, registreert en controleert marktgegevens en actualiseert vraagprijzen in het WOZ-bestand. 

Verder verstrek je informatie over de gangbare regelingen en procedures, over het invullen van (aanvraag)formulieren en over algemene administratieve aangelegenheden. Je behandelt telefonische vragen en verzoeken en verwijst waar nodig door. Verder verricht je ondersteunende werkzaamheden in de vorm van postbehandeling, archivering en notulering.

Wat neem je mee? 

  • Je bezit mbo werk- en denkniveau;
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden en kunt inwoners en bedrijven klantvriendelijk te woord staan;
  • Je werkt nauwkeurig en je houdt gemakkelijk het overzicht over je werkzaamheden;
  • Ervaring met gemeentelijke belastingen is een pré;
  • Je bent digitaal vaardig.

Wij vinden het belangrijk dat je goed in het team past en daarin van toegevoegde waarde kunt zijn. Je bent sociaal, klantgericht, nauwkeurig en beschikt over een goede dosis humor. 

Wij bieden jou

  • Een uitdagende functie binnen onze gemeente voor 24 uur per week. Het betreft een tijdelijke functie voor een jaar met uitzicht op een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd bij wederzijdse tevredenheid.
  • De functie is gewaardeerd op niveau 6 (maximaal ¤ 3.481,- bruto per maand op basis van 36 uur). Afhankelijk van je kennis en ervaring word je ingeschaald. 
  • Een vrij besteedbaar Individueel Keuze Budget (IKB) voor doelen die passen bij jouw levensfase en persoonlijke wensen. Je kunt hierbij denken aan het kopen van extra verlofuren of een opleiding. Het IKB bedraagt 17,45% van je brutosalaris.
  • Een goede balans tussen werk en privé door flexibele werktijden en de mogelijkheid om thuis te werken. Je deelt je eigen agenda in op basis van een Individuele Werkkaart. 
  • Mogelijkheid tot uitruil woon-werk reiskosten. Je profiteert van een belastingvoordeel. 
  • Een iPhone en laptop van de gemeente.
  • Een goede pensioenregeling, we zijn aangesloten bij Pensioenfonds ABP. 
  • De mogelijkheid om deel te nemen aan de collectieve ziektekostenregeling en een aantal andere aanvullende verzekeringen.

Klinkt goed? Solliciteer dan snel!

Solliciteren kan direct en alleen online via de website Werken in Gelderland. Graag ontvangen we je motivatie en CV vóór 12 augustus. Voor deze functie werven we tegelijkertijd intern en extern. Bij gelijke geschiktheid gaan interne kandidaten voor op externe kandidaten. Een geldige Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is een voorwaarde voor deze functie.

Als je eerst meer wilt weten over de inhoud van deze functie, neem dan contact met teamleider Munitax, Peter Logemann. Hij is bereikbaar via 14 024. De eerste gespreksronde zal plaatsvinden op woensdag 14 augustus en de tweede gespreksronde op dinsdag 20 augustus.

Nieuwsgierig? Kijk op de website van Munitax voor meer informatie. 

Wij stellen acquisitie naar aanleiding van de vacature niet op prijs.