Melding omgeving doorgeven

De medewerkers van de gemeente doen hun best om uw omgeving schoon en mooi te houden. Uw hulp kunnen we daarbij goed gebruiken. Losse stoeptegel? Verstopt riool? Kapotte lantaarnpaal? Geef uw meldingen in de openbare ruimte aan ons door.

Verstrekken gegevens aan derden

Voor het oplossen van meldingen werken we ook samen met externe partners die reparaties voor ons uitvoeren. In die gevallen geven we uw gegevens aan hen door. Bij vragen over de melding kunnen zij dan rechtstreeks contact met u opnemen.

Wilt u dit niet? Vink dan in de digitale melding aan dat u geen behoefte heeft aan een terugkoppeling. U vult dan geen persoonlijke gegevens in. Geeft u een melding door via de app? Dan kunt u onderaan de melding aanvinken dat u de melding anoniem wilt versturen. Houdt u er rekening mee dat wij in dat geval ook geen aanvullende informatie kunnen vragen als dat nodig is.

Knop meld digitaal

Bijzonderheden

  • U kunt uw melding op verschillende manieren doen:
    • Via telefoonnummer 024 - 678 08 76, buiten kantooruren alleen bij spoedmeldingen
    • Op uw smartphone via de app MijnGemeente             

Knop Android-app

Knop iOS-app

  • Wees zo specifiek mogelijk bij uw melding, bijvoorbeeld noem het nummer van de  lantaarnpaal, of geef aan waar precies een losse stoeptegel ligt.
  • Binnen 3 dagen gaat de gemeente aan de slag met uw melding. Is dit niet mogelijk, dan krijgt u daar als melder bericht van.
  • Op de overzichtskaart vindt u alle meldingen die gedaan zijn terug.

Tips

  • Wilt u zelf aan de slag, misschien samen met uw buren? Kijk wat u samen in de buurt kunt doen.
  • Bekijk de participatiekaart om te zien welke burgerparticipatie-projecten al actief zijn.

Meer informatie

Lees meer over meldingen en wat u kunt doen.

Uitgelicht